Середа, 24.04.2024, 15:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Горностайпільське НВО ЗОШ І -ІІІ ст.-дитячий садок

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Ігри та вправи, що сприяють формуванню і вдосконаленню навичок читання

Ігри та вправи, що сприяють формуванню і вдосконаленню навичок читання

 

Гра „Розвідники”

                На столі 20 предметів, закриті газетою. На деякий час газета забирається, діти розглядають предмети, торкаються, рахують. Вчитель закриває їх. Діти записують слова, які запам”ятали.

 

Гра „Чарівна паличка”

                Клас ділиться на дві команди. Проводиться швидко, вчитель показує на когось, а той називає: гору, пісню або ще щось на вимогу вчителя. Виграє та команда, що набрала більше балів.

 

Гра „ Добери слово”

                           Мета  – визначити рівень мовленнєвого розвитку і збагатити словник новими словами. Пропоную дітям дібрати до слів-предметів по 2-3-4 слова – ознаки дії. Скажімо, книга – цікава, товста, старовинна, художня; ялинка – гарна, струнка, зелена; питання – складне, просте, риторичне та ін.

 

Гра „Назви ознаку”

 

                Вчитель називає слово – назву предмета, а учні повинні назвати його ознаки.

                Яблуко – смачне, солодке, червоне, соковите, стигле і т.д.

                Перемагає той, хто назве найбільше ознак.

 

 

 

Гра „Назви точно і швидко”

             Учитель називає слово, а учні швидко згадують , яку дію воно виконує.

             Кухар – варить...                                           Двірник –

              Учитель -                                                      Письменник –

              Лікар -                                                           Продавець –

 

Гра „Навпаки”

              Учитель називає слово – ознаку, а діти називають протилежне слово ознаку.

             Високий – низький                                        Багатий –

             Широкий -                                                      Веселий –

             Великий -                                                       Добрий –

             Чорний -                                                         Твердий –

 

Гра „Назви слово”

               Учитель пропонує назвати дітям по черзі слова, які мають один склад ( два склади, три склади...). Гра проходить „ланцюжком”. Перемагає той, хто назве останнє слово.

 

Гра „Відлуння”

                Учитель називає слова, а учні хором – останній склад. Ігрова ситуація: „Уявіть, що ми знаходимось у лісі. Кругом дерева, кущі, лунає пташиний спів, і на кожне промовлене слово відгукується відлуння.”

               Ліс – ліс, дерево – во, квіти –ти, ромашка – ка, соловейко – ко, трава – ва...

 

Гра „Яке слово довше”

             Мета – розвивати фонематичний слух, членувати слова на склади, звуки, визначати послідовність звуків. Рекомендую пари слів: година чи хвилина, змія або черв”як, день чи ніч, зима або весна.

Гра „Веселі рими”

               Учитель називає слово і пропонує учням дібрати до нього рими (так, щоб останній склад повторювався).

              Наприклад, гілка – бджілка...

              Олівець - ...

               Бичок - ...

               Лисичка - ...

               Кішка - ...

 

Гра „Продовжуйте”

              Учитель читає речення, а діти повторюють останній склад останнього слова, виразно, дотримуючись інтонації.

              Ще зелені боби – би – би – би.

              Стоїть у глечику вода – да – да – да.

              Ми знайшли вужа – жа – жа – жа.

               Укусила ніс оса – са – са – са.

               У лисиці є нора – ра – ра – ра.

 


Категорія: Початкова школа | Додав: Горностайпіль (26.04.2013)
Переглядів: 1018 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz