П`ятниця, 19.01.2018, 10:36
Горностайпільське НВО ЗОШ І -ІІІ ст.-дитячий садок

 Каталог статей

Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [6]Середня школа [0]Старша школа [0]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Головна » Статті » Розробки уроків » Початкова школа

    Творчі завдання для обдарованих дітей

    Творчі завдання для обдарованих дітей

     

    Математична кмітливість

    Математичні лічилки (1 - 2 класи )

    1. Півень залетів на тин,

    А там півник ще один,

    Скільки півників усіх?

    Полічить швиденько їх.

     

    2. В клас зайшов Мишко,

    А за ним – Петько,

    А за ним - Марина,

    За нею - Ярина,

    А за нею – Гнат,

    Скільки всіх хлоп’ят?

     

    3. На травиці біля хати

    Метушаться цуценята,

    Двоє білих ,наче сніг,

    Троє чорних .Скільки їх?

     

    4. П’ять яблунь у саду ростуть,

    Чотири з них уже цвітуть.

    А скільки ще не розцвіли,

    Ну, як би ви відповіли?

     

    5. Руку вгору піднесіть

    І почнемо всіх лічить,

    Скільки пальців на руці,

    Хором скажемо усі.

     

    6. Каже мати – квочка:

    «В мене два синочка

    І чотири дочки».

    Скільки ж діточок в квочки?

     

    7. Шість малят – дошкільнят

    Стали струнко в один ряд.

    Підійшов до них Панас.

    Скільки стало нас?

     

    8. Сім цукерок Толя мав:

    Дві цукерки мамі дав,

    Дві – малій сестричці Олі.

    А зосталось скільки в Толі?

     

    9. Сидів хлопчик біля річки,

    Він спіймав аж три плотвички,

    Котенятко одну вкрало.

    Скільки рибок в нього стало?

     

     

    10. По дорозі їжак біг,

    Ніс сім яблук на пиріг.

    Одне впало, покотилось

    Скільки яблук залишилось?

     

    Мовна скарбничка

    Творчі завдання (1 – 2 класи )

    1.Утворити якнайбільше нових слів із букв слова магазин ( низ, зима, газ, гам);

    Ведмідь (мед, мідь, дім, дід)

     

    2.Назвати слова, які читаються однакова зліва направо і справа наліво.(Дід, біб, вів, око, піп, зараз…)

     

    3.Що стоїть посеред Одеси? (Звук [ е ])

     

    4.Чого не має  у вола, а є в корови, кози, коня? ([ к ])

     

    5.Чого багато має болото, менше має озеро, ще менше – море, і зовсім не має річка? (Букви О)

     

    6.Яке слово складається з двох нот? (До – ля)

     

    7.Які три частини мови мають спільний корінь? (Іменник, займенник, прийменник)

     

    8.Назвати два синоніми до слова «алфавіт». (Азбука, абетка)

     

    9.Які три займенники найчистіші? (Ви – ми – ти)

     

    10.Я – спереду, я – ззаду, а посередині – назва породи коня. Разом буде назва країни. (Я – поні – я)

     

    11.Відгадати слова.

     а) Корінь мій знаходиться в «ціні»,

     Префікс мій дай від «оклику» мені,

     Суфікс – від «лінійки» чи від «зірки»,

     Разом результати перевірки. (Оцінка)

     б) Корінь – з «підкладки»,

    Префікс – з «обшивки»,

    Суфікс – з «косинки»,

    А все разом – для книжки. (Обкладинка) 

     

    Категорія: Початкова школа | Додав: Горностайпіль (26.04.2013)
    Переглядів: 2493 | Рейтинг: 2.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: