Вівторок, 20.11.2018, 14:36
Горностайпільське НВО ЗОШ І -ІІІ ст.-дитячий садок

 Роль методичної роботи

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Роль методичної роботи

    у внутрішньо шкільному  управлінні.

    Основи планування методичної роботи в школі

     Методична робота: мета, структура, завдання

    Методична робота — це основний вид освітньої діяльності, сукупність заходів, що проводяться вчителями й вихователями з метою оволодіння методами та прийомами навчально-виховної роботи, творчого застосуван­ня їх на уроках та в позакласній роботі, пошуку нових, найбільш раціональ­них та ефективних форм і методів організації, проведення й забезпечення освітнього процесу.

     

    Мета МР

     

    Надання ефективної допомоги вчителям і класним керів­никам у покращенні організації навмання та виховання школярів, узагальненні й запровадженні передового пе­дагогічного досвіду, збільшенні теоретичного рівня й пе­дагогічної кваліфікації викладачів і керівництва школи

     

    Структуру методичної служби в ОУ представлено у таблиці.

     

    МО вчителів початкових класів

    МО вчителів природничого циклу

    МО вчителів української мови і літератури

    МО вчителів естетичного циклу

    МО класних керівників

    Змістом методичної роботи в школі є:

    • наукові дослідження з різних питань навчальної і виховної роботи;
    • координація розробки навчальних планів і програми їх узгодження за суміжними та взаємозабезпечуючими дисциплінами;
    • обговорення проблем інформатизації освіти, підвищення якості про­фесійної підготовки вчителів на основі широкого Використання засобів обчислювальної інформаційної техніки;
    • аналіз і корекція підготовки тих, хто навчається, за результатами по­точної успішності, заліків і екзаменів, контрольних відвідувань за­нять;
    • організація лекцій для адміністрації та вчителів з питань педагогіки та психології, новим дослідженням у науці щодо проблем навчання й ви­ховання тих, хто навчається, методики проведення окремих видів нав­чальних занять;
    • вияв, узагальнення та розподіл позитивного досвіду навчальної, ви­ховної та методичної роботи окремих викладачів і МО в цілому;
    • вивчення та впровадження до навчального процесу позитивного до­свіду методичної роботи інших ОУ. Основними завданнями методичної роботи є: удосконалення навчальних планів і програм;
    • відпрацьовування та оновлення змісту навчальних предметів;
    • удосконалення методики, підвищення ефективності проведення усіх видів навчальних занять;
    • підготовка посібників і інших навчально-методичних матеріалів, що відповідають сучасному станові науки, вимогам педагогіки та психології; удосконалення існуючих і впровадження нових форм, методів і засобів навчання та виховання, впровадження в навчальний процес передово­го педагогічного досвіду, нових інформаційних технологій;
    • удосконалення навчально-методичного та матеріально-технічного за­безпечення ОД.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    План методичної роботи Горностайпільського НВО

    на 2015-2016 навчальний рік

     

    Практикою роботи школи вироблено певну структуру плану. Вона вклю­чає наступні розділи:

    • аналіз підсумків методичної роботи за попередній навчальний рік;
    • методична тема школи на поточний навчальний рік;
    •  мета й основні завдання методичної роботи на поточний навчальний  рік;
    • організаційно-методичні вказівки;
    • основні заходи;
    • робота МО;
    • контроль і звітність.

    План обговорюється на методичній раді й затверджується директором НВО.

     

    І. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

    Основними завданнями адміністрації й МО при організації й проведен­ні методичної роботи є:

    1. Якісна підготовка й проведення методичного тижня й методичних днів, підвищення їхньої ролі в удосконаленні педагогічної майстер­ності керівного й викладацького складу школи.
    2. Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів за­нять.
    3. Професійне становлення молодих викладачів (початківців).
    4. Підвищення якості проведення навчальних занять на основі впровад­ження нових інформаційних технологій.
    5. Продовження педагогічних експериментів щодо пошуку нових техно­логій, форм і методів навчання.
    6. Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного до­свіду творчо працюючих учителів. Аналіз, апробація й упровадження нового методичного забезпечення освітнього процесу, впроваджен­ня нових форм, методів навчання, передового педагогічного досвіду.
    7. Організація взаємодії з іншими навчальними закладами, науково-до­слідними установами з метою обміну досвідом і передовими техноло­гіями в галузі освіти.
    8. Проведення методичного забезпечення навчальних предметів у від­повідність із вимогами нових керівних документів у галузі освіти, навчальних планів і програм.
    9. Організація й проведення робіт із підвищення якості ведення всіх документів з організації й обліку методичної роботи та їхньої розроб­ки на наступний навчальний рік.
    10. Розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних ма­теріалів.
    11. Упровадження в навчальний процес навчально-методичних і дидактич­них матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.

    Розробка програмного забезпечення для проведення навчальних за­нять і впровадження їх у навчальний процес.

    1.12.Удосконалення проведення самостійних занять під керівництвом ви­хователів ГПД. Використання їх для підвищення індивідуалізації нав­чання учнів, розвитку в них навичок самостійної роботи.

    1.13.Зосередження основних зусиль МО на створенні наукової бази знань
    в учнів випускних класів для успішного вступу їх до ВНЗ за обраною спеціальністю.

    1. Проведення робіт з удосконалення комплексної програми виховання
      учнів, формування в них високих моральних якостей.
    2. Підвищення якості проведення занять у результаті модернізації й роз­-
      витку навчально-матеріальної бази школи відповідно до змісту нав­чальних планів і програм, завдань щодо впровадження в освітній процес нових інформаційних технологій.

    1.16. Продовжувати роботу у напрямку профільного навчання як диференційованого навчання, що передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників, відповідно до їхнього професійного самовизначення.

     

     

     

     

     

                                                        Директор НВО:                 Р.В.Литвин