Вівторок, 19.03.2024, 12:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Горностайпільське НВО ЗОШ І -ІІІ ст.-дитячий садок

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Роль методичної роботи

Роль методичної роботи

у внутрішньо шкільному  управлінні.

Основи планування методичної роботи в школі

 Методична робота: мета, структура, завдання

Методична робота — це основний вид освітньої діяльності, сукупність заходів, що проводяться вчителями й вихователями з метою оволодіння методами та прийомами навчально-виховної роботи, творчого застосуван­ня їх на уроках та в позакласній роботі, пошуку нових, найбільш раціональ­них та ефективних форм і методів організації, проведення й забезпечення освітнього процесу.

 

Мета МР

 

Надання ефективної допомоги вчителям і класним керів­никам у покращенні організації навмання та виховання школярів, узагальненні й запровадженні передового пе­дагогічного досвіду, збільшенні теоретичного рівня й пе­дагогічної кваліфікації викладачів і керівництва школи

 

Структуру методичної служби в ОУ представлено у таблиці.

 

МО вчителів початкових класів

МО вчителів природничого циклу

МО вчителів української мови і літератури

МО вчителів естетичного циклу

МО класних керівників

Змістом методичної роботи в школі є:

  • наукові дослідження з різних питань навчальної і виховної роботи;
  • координація розробки навчальних планів і програми їх узгодження за суміжними та взаємозабезпечуючими дисциплінами;
  • обговорення проблем інформатизації освіти, підвищення якості про­фесійної підготовки вчителів на основі широкого Використання засобів обчислювальної інформаційної техніки;
  • аналіз і корекція підготовки тих, хто навчається, за результатами по­точної успішності, заліків і екзаменів, контрольних відвідувань за­нять;
  • організація лекцій для адміністрації та вчителів з питань педагогіки та психології, новим дослідженням у науці щодо проблем навчання й ви­ховання тих, хто навчається, методики проведення окремих видів нав­чальних занять;
  • вияв, узагальнення та розподіл позитивного досвіду навчальної, ви­ховної та методичної роботи окремих викладачів і МО в цілому;
  • вивчення та впровадження до навчального процесу позитивного до­свіду методичної роботи інших ОУ. Основними завданнями методичної роботи є: удосконалення навчальних планів і програм;
  • відпрацьовування та оновлення змісту навчальних предметів;
  • удосконалення методики, підвищення ефективності проведення усіх видів навчальних занять;
  • підготовка посібників і інших навчально-методичних матеріалів, що відповідають сучасному станові науки, вимогам педагогіки та психології; удосконалення існуючих і впровадження нових форм, методів і засобів навчання та виховання, впровадження в навчальний процес передово­го педагогічного досвіду, нових інформаційних технологій;
  • удосконалення навчально-методичного та матеріально-технічного за­безпечення ОД.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План методичної роботи Горностайпільського НВО

на 2015-2016 навчальний рік

 

Практикою роботи школи вироблено певну структуру плану. Вона вклю­чає наступні розділи:

  • аналіз підсумків методичної роботи за попередній навчальний рік;
  • методична тема школи на поточний навчальний рік;
  •  мета й основні завдання методичної роботи на поточний навчальний  рік;
  • організаційно-методичні вказівки;
  • основні заходи;
  • робота МО;
  • контроль і звітність.

План обговорюється на методичній раді й затверджується директором НВО.

 

І. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Основними завданнями адміністрації й МО при організації й проведен­ні методичної роботи є:

  1. Якісна підготовка й проведення методичного тижня й методичних днів, підвищення їхньої ролі в удосконаленні педагогічної майстер­ності керівного й викладацького складу школи.
  2. Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів за­нять.
  3. Професійне становлення молодих викладачів (початківців).
  4. Підвищення якості проведення навчальних занять на основі впровад­ження нових інформаційних технологій.
  5. Продовження педагогічних експериментів щодо пошуку нових техно­логій, форм і методів навчання.
  6. Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного до­свіду творчо працюючих учителів. Аналіз, апробація й упровадження нового методичного забезпечення освітнього процесу, впроваджен­ня нових форм, методів навчання, передового педагогічного досвіду.
  7. Організація взаємодії з іншими навчальними закладами, науково-до­слідними установами з метою обміну досвідом і передовими техноло­гіями в галузі освіти.
  8. Проведення методичного забезпечення навчальних предметів у від­повідність із вимогами нових керівних документів у галузі освіти, навчальних планів і програм.
  9. Організація й проведення робіт із підвищення якості ведення всіх документів з організації й обліку методичної роботи та їхньої розроб­ки на наступний навчальний рік.
  10. Розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних ма­теріалів.
  11. Упровадження в навчальний процес навчально-методичних і дидактич­них матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.

Розробка програмного забезпечення для проведення навчальних за­нять і впровадження їх у навчальний процес.

1.12.Удосконалення проведення самостійних занять під керівництвом ви­хователів ГПД. Використання їх для підвищення індивідуалізації нав­чання учнів, розвитку в них навичок самостійної роботи.

1.13.Зосередження основних зусиль МО на створенні наукової бази знань
в учнів випускних класів для успішного вступу їх до ВНЗ за обраною спеціальністю.

  1. Проведення робіт з удосконалення комплексної програми виховання
    учнів, формування в них високих моральних якостей.
  2. Підвищення якості проведення занять у результаті модернізації й роз­-
    витку навчально-матеріальної бази школи відповідно до змісту нав­чальних планів і програм, завдань щодо впровадження в освітній процес нових інформаційних технологій.

1.16. Продовжувати роботу у напрямку профільного навчання як диференційованого навчання, що передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників, відповідно до їхнього професійного самовизначення.

 

 

 

 

 

                                                    Директор НВО:                 Р.В.Литвин

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz