Понеділок, 23.12.2024, 01:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Горностайпільське НВО ЗОШ І -ІІІ ст.-дитячий садок

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 21
Гостей: 21
Користувачів: 0

Поради вчителям, які працюють у 5 класі

Поради вчителям, які працюють у 5 класі


Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків. Це пов'язано з появою нового класного керівника, нових вчителів, предметів, кабінетною системою навчання та ще й співпадає з віковими змінами — вступом дитини у підлітковий вік. Для учня і для учнівського колективу перехід у п'ятий клас може стати початком нового життя, нових успіхів, розкриттям нових граней характеру, власних здібностей, прихованих ресурсів.

 

У 5 класі змінюються умови навчання: з'являється класний керівник та вчителі з різних предметів. Цей період є досить сприятливим для адаптації школяра до нових умов навчання. Діти чекають змін на краще, бажають стати дорослішими, налагодити взаємини з учителями, робити так, щоб дорослі пишалися ними, були задоволені, «не засмучувались».

 

Основне новоутворення цього періоду — відкриття нового рівня самоусвідомлення, «Я-концепції»: бажання зрозуміти себе, свої здібності й особливості, свою схожість та відмінність від інших, свою унікальність і неповторність, формується система самооцінок. Це — найважливішій період для розвитку повноцінного спілкування.

 

У роботі шкільного психолога в період адаптації п'ятикласників основними завданнями стають:

 розвиток шкільної мотивації, формування інтересів;

 розвиток навичок спілкування з однолітками та дорослими;

 розвиток впевненості в собі, формування ставлення до успіхів та невдач;

 формування уявлення про себе як про людину з великими можливостями.


 Для успішної адаптації учнів 5-х класів робота психолога обов'язково будується таким чином:

 з учителями: звертати увагу на вікові та індивідуальні особливості кожної дитини;

 з батьками: допомога, підтримка та похвала;

 з учнями: знайомство із собою, самопізнання, впевненість у своїх здібностях.

 

Представлені види роботи з практичного досвіду з подолання проблем п'ятикласників до нових умов навчання, випробувані мною у практичній роботі, мають дієвий позитивний результат, дають змогу оцінити результативність зусиль кожної дитини, педагогічного колективу, психолога, адміністрації та батьків у вирішенні питань адаптації.

 

Мета такого супроводу — збереження психічного та психофізичного здоров'я, попередження психічного перевантаження, сприяння процесу адаптації та соціалізації учнів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz